Bardzo prosimy o odsyłanie reklamacji za pośrednictwem innej firmy kurierskiej niż Poczta Polska. Znacznie przyśpieszy to proces reklamacji. 

Chcesz zareklamować towar? Proszę. Wszystkie produkty podlegają 12 miesięcznej gwarancji. Na pewno wspólnie uda nam się znaleźć satysfakcjonującą Cię rekompensatę. Jeśli Twoja reklamacja zostanie zatwierdzona poinformuję Cię o decyzji. 

Proces Reklamacji

Krok 1: Napisz nam maila na reklamacje@bohemisoul.com

Krok 2: Pobierz formularz reklmacji POBIERZ  i uzupełnij go oraz dołącz koniecznie do zwracanych produktów

Krok 3: Spakuj rzeczy wraz z wypełnionym formularzem reklamacji  i odeślij na adres:

Bohemi Soul
ul. Jana Kasprowicza 97B
34-520 Poronin
tel:+48 883 881 664

Wymagania

1. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji od momentu jej dostarczenia w ciągu 14 dni roboczych

2. Reklamacja obejmuje wyłącznie wady i uszkodzenia nie wynikające ze niewłaściwego użytkowania produktu.

3. Koszt wysyłki ponosi kupujący.